گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود پخش تمامی فرمت های ویدیویی Media Player Codec Pack 4.1.4

Media Player Codec Pack 4.1.4

اگر از چندین و چند نرم افزار مختلف برای پخش فرمت های ویدیویی دلخواه خود استفاده می کنید و به دنبال راهی می گردید تا تمامی فرمت های ویدیویی را تنها با یک نرم افزار پخش نمایید راه شما استفاده از نرم افزار The Media Player Codec Pack می باشد . این برنامه با نصب کدک های مورد نیاز پخش فرمت های مختلف به شما کمک می کند تا بسیاری از فرمت های محبوب نظیر ۳GPP, AVI, MKV, OGM, MP4, MPG, MPEG, VOB, DAT, FLV,PS, TS, NUV را با نرم افزارهایی مانند Windows Media Player پخش نمایید . این نرم افزار که از نصب بسیار ساده ای برخورد می باشد به صورت کاملا رایگان بوده و شما را تنها با چند کلیک از نصب برنامه های مختلف برای پخش فرمت های متفاوت بی نیاز می سازد .

نرم افزار Media Player Codec Pack  از نسخه های ۹, ۱۰, ۱۱ & 12 ویندوز مدیا پلیر و ویندوز های XP ، ویستا و سون به طور کامل پشتیبانی می کنید .

.: ادامه مطلب :.

پلاگین تبدیل عکس به نقاشی در فتوشاپ – Alien Skin Snap Art 3.0.0.697

Alien Skin Snap Art 3.0.0.688 پلاگینی قدرتمند و حرفه ای از شرکت Alien Skin Software برای استفاده در برنامه فتوشاپ می باشد. توسط این پلاگین می توانید در کمترین زمان ممکن و با چند کلیک افکت دلخواه خود را بر روی تصویر خود اعمال نمایید. این پلاگین دارای ده ها سبک و افکت از جمله رنگ روغن ، آبرنگ و طراحی با مداد ، قلم مو و . . .  می باشد. تصاویر ساخته شده با این پلاگین غیر قابل تشخیص با نمونه های واقعی و دست ساز آن می باشد. علاوه بر طرح ها و افکت های آماده ، شما می توانید در محیط این پلاگین تغییرات دلخواه خود را نیز اعمال نمایید. این پلاگین سازگاری کامل با فتوشاپ را داشته و قابل نصب بر روی ویندوز های مختلف از جمله ویندوز ۷ می باشد.

 

Alien Skin Snap Art پلاگين تبديل عكس به نقاشي در فتوشاپ
Alien Skin Snap Art 3.0.0.697

 


.: ادامه مطلب :.

قدرتمندترین مبدل DVD با Acala DVD Ripper Professional 6.1.6

 

Acala DVD Ripper Professional نام نرم افزاری است که امکان تبدیل فایل های تصویری DVD را به هر فرمت دلخواه برای شما فراهم می کند. این نرم افزار از فرمت های AVI,Divx,Xivd,MPG,ASF,WMV و … برای تبدیل پشتیبانی کرده و قادر است تا تصاویر در بهترین کیفیت با این فرمت ها را تبدیل کرده و به شما تحویل دهد. از ویژگی های این نرم افزار می توان به تنظیم بهترین شرایط تبدیل به صورت خودکار، برای هرچه بیشتر بودن کیفیت بهتر و حجم کمتر بدون افت کیفیت ، امکان اختیاری برای تنظیم برنامه تا بعد از عملیات تبدیل طولانی برنامه به صورت خودکار سیستم را خاموش کند ، تبدیل فایل های DVD به فرمت های دیگر تصویری و … اشاره نمود. این نرم افزار توسط شرکت Acala تولید شده است.

 

Acala قدرتمندترین مبدل DVD با  Acala DVD Ripper Professional 6.1.6

 

 


.: ادامه مطلب :.

قدرتمندترین مبدل فیلم های ۲ بعدی به ۳ بعدی MakeMe3D 1.2.11.713

MakeMe3D که به تازگی توسط شرکت Engelmann منتشر شده است نرم افزاری است که به طور خودکار فیلم ها و کلیپ های معمولی و ۲ بعدی شما را به فیلم های ۳ بعدی تبدیل کرده و با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهد و با استفاده از ابزار و فناوری های که در خود جای داده است امکانات بسیاری را برای شما فراهم می نماید و باعث می شود تا استفاده از این نرم افزار به قدری آسان شود که حتی مبتدی ترین افراد هم بتوانند به راحتی از آن استفاده نمایند.MakeMe3D کاربردی بسیار آسان دارد و از وارد نمودن ویدیوهای دو بعدی در فرمت هایی مانند Video-DVD, AVI, WMV, MP4, 3GP, MPG و TS پشتیبانی می کند و همچنین قادر است ویدیوهای ۳ بعدی تبدیل شده را در فرمت های AVI, MPG, MP4 و WMV ذخیره نماید.امید است با دریافت این نرم افزار لذت کافی را برده باشید.

 

makeme3dbox32323 قدرتمندترین مبدل فیلم های ۲ بعدی به ۳ بعدی MakeMe3D  1.2.11.713

 

یکی از ویژگی های این نرم افزار:

- تبدیل ویدیوهای ۲ بعدی به ۳ بعدی
- امکان تبدیل گروهی تعدادی از ویدیوهای ۲ بعدی
- تنظیم خودکار رزولوشن
- پشتیبانی از فرمت های Video-DVD, AVI, WMV, MP4, 3GP, MPG و TS برای فایل ورودی
- ذخیره سازی ویدیو تولید شده در فرمت های AVI, MPG, MP4 و WMV- پشتیبانی از انواع عینک های ۳ بعدی، فناوری Shutter و عینک های Polarisation
- تبدیل کلیپ ها و فیلم های معمولی و ۲ بعدی به فیلم های ۳ بعدی
- توانایی تبدیل خودکار رزولیشن تصویر برای  iPad، Xbox 360، PS3 و …
- تنظیم خودکار شفافیت تصاویر و اضافه کردن افکت های عمقی متنوع به فایل
- توانایی تبدیل چندین فایل به طور هم زمان
- دارای قدرت و سرعت بسیار بالا در تبدیل
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

 



.: ادامه مطلب :.

صفحه قبل 1 صفحه بعد


gonbad-download

عادل

gonbad-download

http://gonbad-download.glxblog.com

گنبد دانلود

دانلود پخش تمامی فرمت های ویدیویی Media Player Codec Pack 4.1.4

گنبد دانلود

سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

گنبد دانلود